מאתר נזילות מים

איתור נזילות מים

שירות מאתר נזילות מים

שירות מאתר נזילות מים נועד לאתר נזילות במערכות אינסטלציה ומערכות חלוקת מים אחרות, לרבות אזורים בהם מי תהום עלולים לחדור למבנה כתוצאה מהפשרת גשם או שלג. הם משמשים כמערכת אזעקה לבעלי עסקים שיוכלו לתקן את הבעיה לפני שהיא תתייקר.

נוח להעסיק את אנשי המקצוע הללו מכיוון שהם לא רק יאתרו את נזילת המים אלא גם יספקו דוח הכולל מידע כמו איך לתקן אותה, אמצעי מניעה שניתן לנקוט וכל נזק שנגרם. בעלי עסקים צריכים גם לשקול להזמין איש מקצוע שיוכל להציע שירותי תחזוקה שוטפת וכן שירותי תחזוקה מונעת על בסיס קבוע.

מאתר נזילות מים

משימת איתור נזילות מים

זוהי משימה מסובכת מכיוון שנזילות מים יכולות להיגרם מעשרות סיבות, החל מצינור שבור ועד ניקוז סתום. קשה לאתר נזילות בצנרת פנימית ומערכות איתור דורשות לרוב ציוד יקר ומורכב.

מערכות גילוי נזילות מים אינן עוסקות רק באיתור נזילות מים – הן יכולות למצוא גם סוגים אחרים של נוזלים כמו נפט, בנזין או כימיקלים.

התהליך הכללי של איתור נזילה כולל:

  1. כבו את החשמל כדי להתמודד עם סכנות
  2. בדקו אם יש נזילות מים גלויות
  3. הפעילו שוב את החשמל, ובדקו אם עדיין יש נזילה
  4. אם לא, סגרו את המים כדי למנוע מהם לדלוף במקום אחר

נזילות מים

בגלל נזילות מים עלולים להגיע לבית מוצף או אפילו מרתף רטוב. למשל, אם יש לנו ברז דולף ולא שמים לב אליו עד שהמרתף מוצף, אז זה מאוחר מדי בשביל זה.

אחת הדרכים למצוא נזילות מים היא שימוש בגלאי נזילות מים מיוחדים או חיישנים. קיימים בשוק סוגים שונים של חיישנים הפועלים בצורה שונה ומגיעים בצורות ובגדלים שונים. חיישני גלאים מזהים בדרך כלל כתמים רטובים על רצפות בזמן שהם מונחים מתחת לכיור, שירותים, מכונות כביסה או מדיחי כלים. חיישנים הם זולים למדי וקלים להתקנה וכן ניתנים לתחזוקה.

ניתן למצוא נזילות מים במקומות רבים ושונים. הם יכולים להיות במרתף, על הגג, או אפילו בצינורות. ישנן מספר דרכים למצוא נזילות מים וזה כולל שימוש בגלאי מים או שימוש בחיישן רטוב.

החיישן הרטוב הוא כלי המופעל על ידי בינה מלאכותית שיכול לזהות נזילות מים ממרחק של עד 100 רגל. הוא מסוגל לחוש תנועה ורעידות של כמויות קטנות של נוזל ויפלוט צליל כאשר הוא יזהה את האותות הללו. המכשיר משתמש בתוכנה המסוגלת לזהות דפוסים ולזהות שינויים בטמפרטורה, לחות ולחץ.

המכשיר פועל על ידי זיהוי שינויים בסביבה הנגרמים מנזילת מים. זה מקל על בעלי בתים לאתר מהיכן מגיעה הדליפה שלהם מבלי לחפור בקירות או ברצפות שלהם.

מאתר נזילות מים במצלמה טרמית

נזילות מים הן בעיה שכיחה שיכולה להפוך במהירות לבעיה גדולה. אחת הדרכים היעילות ביותר לאתר ולמנוע נזילות מים היא איתור נזילות במצלמה טרמית.

מצלמות תרמיות קלות לשימוש והן מספקות למשתמשים תצוגה מפורטת של האזור שהם מנטרים. הם יכולים להיות מורכבים על קירות, תקרות, או אפילו על גבי חפצים כמו ספרינקלרים. מצלמות אלו מגיעות בגדלים ובמאפיינים שונים, בהתאם לצרכים שלך לפרויקט שאתה עובד עליו.

מצלמות אינפרא אדום מספקות למשתמשים תצוגה מדויקת של סביבתם על ידי לכידת תמונות תרמיות המציגות אזורים חמים וקרים בפירוט. זה מאפשר לך לאתר נזילות מים במהירות וביעילות, מה שחוסך לך זמן וכסף בטווח הארוך.

איתור נזילות מים

נזילות מים הן אחד מסוגי הנזילות הנפוצים ביותר. הם נמצאים בדרך כלל בבתים, מבנים ומבנים אחרים. לאנשים חשוב למצוא נזילות מים כי זה יכול להוביל לבעיות חמורות כמו עובש, נזק מבני ועוד.

הדרך הנפוצה ביותר לאתר נזילת מים היא באמצעות מד לחות. הוא מודד את כמות הלחות באוויר ונותן אינדיקציה אם יש נזילה בקרבת מקום.

נזילות מים יכולות להיות בעיה עצומה בבניינים. מציאת נזילות המים היא תהליך קשה וגוזל זמן. זה עשוי לדרוש עזרה של מומחה כדי למצוא את נזילת המים.

עם זאת, בעזרת סיוע בינה מלאכותית, ניתן כעת לזהות נזילות מים ללא כל התערבות אנושית. בעזרת למידת מכונה, כלי בינה מלאכותית יכולים לזהות נזילות מים ביתר דיוק ובעלות נמוכה יותר מאשר העסקת מומחה.

מאתר נזילות מים היא אחת הבעיות הדוחקות ביותר בתעשיות כמו תעשיות בנייה וייצור. על מנת למצוא את הדליפות הללו, ישנן שיטות רבות שניתן להשתמש בהן – משימוש בחיישנים ועד העסקת בני אדם לבדיקה ידנית. עם זאת, שיטות אלו יקרות וגוזלות זמן – מה שהופך אותן לבלתי מעשיות לשימוש בפרויקטים רחבי היקף או מפעלים הזקוקים לבדיקות רציפות על בסיס יומי.

מכשיר איתור נזילות מים

הדרך הטובה ביותר לאתר נזילות מים היא באמצעות מכשיר איתור מים. כלי זה יכול לזהות נזילות במערכת ואף לאתר אותן במדויק.

מכשירי איתור מים מגיעים במגוון צורות, מכלים כף יד פשוטים שיכולים לזהות נזילות, ועד למערכות מורכבות שניתן להתקין בבתים או בעסקים לניטור רציף.

הסוגים הפופולריים ביותר של מכשירי זיהוי מים הם: מצלמות טרמיות, חיישנים קוליים ומדדי לחץ.

מערכת מאתר נזילות מים

מערכת מאתר נזילות מים היא מכשיר שיכול לאתר את נזילות המים בבניין או בבית. בעזרת מכשיר זה ניתן לזהות נזילות מים מכל מקום בבניין או בבית.

מערכת איתור נזילות מים מיועדת בעיקר לאיתור נזילות בגג ובקירות מבנים. ניתן להשתמש בו גם לאיתור נזילות בצנרת, כיורים ושירותים. מכשיר זה מותקן בדרך כלל על גג מבנים ובתים.

איתור נזילות מים